https://www.thefitnessconference.gr/wp-content/uploads/2021/05/Tsitskari-320x320.jpg
ΔΕΠ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Marketing & Επικοινωνία στον Αθλητισμό

Έφη Τσίτσκαρη


Η κα. Ευστρατία Τσίτσκαρη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Κατέχει διδακτορικό δίπλωμα στο αθλητικό μάρκετινγκ και διδάσκει την εφαρμογή του στον αθλητισμό, την άσκηση και την αναψυχή. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην κατανόηση του αθλητικού καταναλωτή και στη χρήση εργαλείων και μεθόδων που θα συμβάλουν στην αύξηση της αφοσίωσής του σε προγράμματα & υπηρεσίες άσκησης, αναψυχής και αθλητισμού. Αποτελεί μέλος της συγγραφικής ομάδας 50 και πλέον εργασιών που έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά της αλλοδαπής και της ημεδαπής. Είναι κριτής σε επτά διεθνή περιοδικά. Έχει παρουσιάσει περισσότερες από 100 εργασίες σε Διεθνή Συνέδρια ενώ αποτέλεσε και αποτελεί μέλος της ομάδας 15 Ερευνητικών Προγραμμάτων. Έχει αποτελέσει μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής δέκα Διεθνών Συνεδρίων Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Συμποσίων, Ημερίδων, Σεμιναρίων, του 1ου Παγκοσμίου Φοιτητικού Πρωταθλήματος Άρσης Βαρών, Εθνικού Πρωταθλήματος Πάλης ενώ έχει υπάρξει μάρκετινγκ μάνατζερ εταιρείας διοργάνωσης αθλητικών camp και κατασκηνώσεων, καθώς και σύμβουλος μάρκετινγκ και διαχείρισης γυμναστηρίων και συλλόγων καλαθοσφαίρισης.

“Η Βιομηχανία του fitness στην Ελλάδα και οι προοπτικές της σε όρους marketing θα ψηφιοποιηθούν;“

Την άνοιξη του 2020 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά έρευνα σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με το fitness στην Ελλάδα, αποκαλύπτοντας ότι η αγορά έχει πάρα πολλές προοπτικές, τόσο για τις υπάρχουσες επιχειρήσεις όσο και για όσες θα ήθελαν να λειτουργήσουν στο εγγύς μέλλον. Τα ποσοστά διείσδυσης σε μέλη, ιδίως σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες, είναι χαμηλότερα του μέσου όρου της αγοράς της Ε.Ε. Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό των ασκουμένων φαίνεται να έχουν χαμηλή κινητοποίηση, στοιχείο που υποδηλώνει το δυναμικό ανάπτυξης. Οι συστηματικές ενέργειες μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ σχέσεων με τους πελάτες θα συμβάλουν σημαντικά τόσο στην προσέλκυση όσο και, κυρίως, στη διατήρηση των μελών των γυμναστηρίων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της βιομηχανίας του fitness είναι επίσης μία πραγματικότητα, η οποία «πιέστηκε» να αναπτυχθεί ραγδαία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι επίσης μία από τις τάσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να εφαρμόσουν εναλλακτικές λύσεις προς όφελος της διατήρησης των μελών τους και της ομαλής λειτουργίας τους, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον.

Επικοινωνία


Συμμετοχές-Χορηγίες
Ελλάδα: Έλενα Καλογρίτσα, T: +30 210 661 7777 ext. 122, K: +306947897798, E: [email protected]
Κύπρος: Eιρήνη Αρτάκα, T: +357 97 685776, Ε: [email protected]

Περιεχόμενο:  
Άννα Μαρία Παπίρη, K: 6936533647 Μ: 6945753004 Ε: [email protected]
Βασίλης Γεωργακάκος, K: 6973339303 Ε: [email protected]

BOUSSIAS

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com