O Γιώργος Τζέτζης (Ph.D.) είναι Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Aγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και μέλος της Συγκλήτου του ΑΠΘ. Έχει πτυχίο από το ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ, μεταπτυχιακό (MSc) στο Sport Management-Marketing από το Springfield College, MΑ, των ΗΠΑ και διδακτορικό (Ph.D) από το ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ. Έχει διδάξει ως Επισκέπτης καθηγητής σε τρία (3) πανεπιστήμια του εξωτερικού (Νorth Carolina University, Greensboro, NC, Η.Π.Α., Finish Sport Institute, Vierumaki, Φιλανδία, Boson College, Stockholm, Σουηδία) και σε τέσσερα (4) της Ελλάδας (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). Είναι επιστημονικός συνεργάτης του τμήματος Health Physical Education and Recreation του University of Nebraska, USA και είναι μέλος του «Εργαστηρίου Διοίκησης Αθλητισμού, Τουρισμού και Αναψυχής» του ΤΕΦΑΑ/ΑΠΘ. Έχει προσκληθεί ως κύριος ομιλητής σε μεγάλο αριθμό συνεδρίων της Ελλάδας και του εξωτερικού όπου και έχει διακριθεί. Έχει πολυάριθμες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή αναγνώριση. Έχει μεγάλη εμπειρία από τη συμμετοχή του σε χρηματοδοτούμενα από την ευρωπαϊκή κοινότητα ερευνητικά προγράμματα. Έχει μεγάλη εργασιακή εμπειρία ως σύμβουλος σε θέματα οργάνωσης διοίκησης, μάρκετινγκ, ψηφιακού μάρκετινγκ του αθλητισμού του fitness της αναψυχής και του τουρισμού. Διατέλεσε πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής και της Ελληνικής Ακαδημίας Φυσικής Αγωγής. Ήταν μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004» ως Διευθυντής της Αγωνιστικής Εγκατάστασης και Διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας επαγγελματικών αθλητικών συλλόγων και ξενοδοχειακού ομίλου με σημαντικές διακρίσεις. Έχει διακριθεί και τιμηθεί για τη συμβολή του από εθνικούς και διεθνείς φορείς για την επιτυχή διαχείριση προγραμμάτων καθώς και για τη διδακτική του ικανότητα.
Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη συμβάλει στην ανάπτυξη ευφυών επιχειρήσεων, αλλά απαιτεί ριζικές αλλαγές σε επίπεδο ηγεσίας. Οι δυσκολίες της εποχής της πανδημίας ανάγκασε τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα επιβάλλοντας τη χρήση νέων τεχνολογικών καινοτομιών και εφαρμογών. Η βιομηχανία του fitness είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και αυτό καθιστά ακόμη πιο δύσκολο για τα γυμναστήρια να διατηρήσουν την αφοσίωση των πελατών τους. Οι συνεχώς εξελισσόμενες προτιμήσεις και οι αναδυόμενες τάσεις των καταναλωτών, η άσκηση στο σπίτι, η χρήση των οικιακών οργάνων άσκησης καθώς και της άσκησης outdoor, τα wearables, τα apps και η εύκολη πρόσβαση στα εξειδικευμένα βίντεο του ψηφιακού κόσμου έχουν αλλάξει αρκετά την αγορά του fitness. Ένα τέτοιο ανταγωνιστικό και προκλητικό περιβάλλον, ωθεί τους επιχειρηματίες του fitness να προσαρμοστούν ψηφιακά υιοθετώντας τεχνολογίες και στρατηγικές μάρκετινγκ για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.